FORUM ZAMKNIĘTE ŻEGNAM !!!!!! #ESG TO CWELE

[G]anja [C]rew Najlepszy gang SA:MP

Nie jesteś zalogowany na forum.

Ogłoszenie

OGŁOSZENIE: Forum zamknięte na stałe.

#1 2016-03-26 22:04:35

Shoves
Zbanowany
Skąd: Katowice.
Dołączył: 2016-03-26
Liczba postów: 14
WWW
Windows 7Opera 36.0.2130.32

Regulamin forum.

§1. Postanowienia Ogólne

1. Każdy Użytkownik wraz z rejestracją akceptuje poniższy Regulamin Forum.
2. Jako, że do rejestracji na forum wymagane jest zaakceptowanie treści regulaminu to jego nieznajomość nie będzie zwalniała od kary w przypadku złamania zasad.
Regulamin odnosi się do każdego użytkownika forum jak i członków Gangu. Obowiązuje absolutna równość wobec zasad.
3. Administracja Forum zachowuje sobie prawo do ostrzegania, cenzury i banowania użytkowników w przypadku nieprzestrzegania zasad. Zasady obejmują zamieszczone posty i treści w całym profilu użytkownika (avatar, sygnatura, tekst wewnętrzny).
4. Zgodnie z niemieckim prawem właściciele Gangesg.xaa.pl nie ponoszą odpowiedzialności za żadne zamieszczone na nim, a chronione prawami autorskimi treści. Za wszelkie treści zamieszczone na forum odpowiadają osoby, które je zamieściły.
5. Obowiązującym językiem na Forum jest język polski. Używanie innych języków jest dozwolone tylko w postaci pojedynczych zwrotów/zdań itp. Należy starać się pisać zgodnie z zasadami polskiej ortografii i nie używać żargonu kaleczącego język polski. Niezachowanie należytej staranności w tej dziedzinie może być ukarane ostrzeżeniem.
Przed założeniem nowego tematu na forum należy upewnić się, że jest on zakładany w odpowiednim dziale. W każdym podforum obowiązuje regulamin danego działu, z którym użytkownik ma obowiązek się zapoznać i przestrzegać go. Zatem w każdym podforum obowiązuje regulamin ogólny oraz regulamin danego działu. Jeżeli jakiś punkt regulaminu danego działu jest niezgodny z regulaminem ogólnym wówczas obowiązuje regulamin danego działu. W takim przypadku zaobserwowaną rozbieżność pomiędzy regulaminami należy zgłosić do Super Moderatora bądź Administratora Forum.
Administracja Forum zastrzega sobie prawo do ewentualnych korekt regulaminu podczas działania forum. Wszystkie zmiany będą wprowadzane z lekkim wyprzedzeniem, a użytkownicy zostaną o tym poinformowani.

Niedozwolone jest:

1. Zamieszczanie postów w imieniu zbanowanych Użytkowników na Forum.
2. Podszywanie się pod członków Gangu oraz Administracji , wliczając w to naśladowanie ich nicków, avatarów, sygnatur itd.
3. Pisanie postów bezpośrednio pod sobą. W przypadku, gdy chcemy coś dodać do swojej poprzedniej wypowiedzi, używamy opcji Edytuj.
4. Pisanie postów, których głównym celem jest zdobycie większej ilości postów rankingu.
5. "Podbijanie" starszych wątków (zamieszczanie posta tylko po to aby temat znalazł się na pierwszej stronie). Obsługa Forum w uzasadnionych przypadkach ma prawo podbijać zamknięte tematy.


§2. Treści Zabronione

W postach, profilach, avatarach i sygnaturach nie można zamieszczać treści:

1. Pornograficznych, politycznie ekstremistycznych, obraźliwych, zabronionych przez prawo i powszechnie uznanych za moralnie niepoprawne.
2. Wzywających do nienawiści i dyskryminacji na tle rasowym, religijnym, płciowym lub jakimkolwiek innym oraz odnoszących się do ideologii totalitarnych, jak np.: faszyzm, nazizm.
3. Wszelkiego rodzaju linków referencyjnych do gier on-line oraz innych serwisów. (Wyjątek stanowi §3. III)
4. Merytorycznie nie należących do danego wątku, czyli tzw. Offtop'u oraz nie posiadających żadnego sensu, mających na celu zaśmiecenie danego forum, czyli tzw Spam'u.
5. Pisanych w celu drażnienia bądź obrażania innych uczestników społeczności. To samo tyczy się, tzw. "trollowania" tzn: pisania postów wyłącznie w celu irytowania innych ludzi bądź wszczynania awantur.
6. Wulgarnych (także wulgaryzmów użytych w formie ocenzurowanej np. gwiazdkowanie, przekręcenie liter).
7. Ograniczających się do pojedynczego słówka określającego emocje, np "fajnie". Należy w jakiś sposób poprzeć swoje zdanie, np.: "fajnie, bardzo podoba mi się...".
8. Zawierających flood, czyli kilkakrotne powtórzenie tego samego słowa lub znaku, np: "plz, plz, plz, plz, plz".
9. Prezentujących wszelkiego rodzaju reklamy, bądź odnośniki do stron mających na celu doprowadzenie danego użytkownika do jakichkolwiek korzyści majątkowych lub wirtualnych.
10. Sugerujących zachowywanie się użytkownika jak dodatkowy moderator, np. gdy pisze "Temat zamknięty", pomimo że nie jest się założycielem tematu.
11. Propagujących piractwo komputerowe, w tym linków do cracków, warezów oraz stron je oferujących.
12. Utrudniających przeglądanie forum. W szczególności tyczy się to pisania większości posta czcionką zmniejszającą czytelność postu, np. kolorem/kursywą/zbyt małym lub zbyt wielkim rozmiarem czcionki itp. Dopuszczalne jest to tylko do podkreślenia ważniejszych fragmentów tekstu. Zabronione jest również wstawianie grafik i obrazów, które zakłócają sposób wyświetlania stron.
13. Zawierających tzw. "drzewka z cytatów". Posty powinny być przejrzyste i czytelne.
14. Zawierających cytaty postów które naruszają którykolwiek punkt regulaminu forum.

§3. Podpisy i Avatary

I. Parametry:

Obrazek w podpisie nie może przekroczyć poniższych wymagań:

- Szerokość: 400 pikseli
- Wysokość: 50 pikseli
- Waga pliku nie może przekroczyć 29kB.

Avatar nie może przekroczyć poniższych wymagań:

- Szerokość: 150 pikseli
- Wysokość: 150 pikseli
- Waga pliku nie może przekroczyć 781kB.

II. Wyjątki:

1. Dozwolone jest umieszczenia dodatkowych obrazków/ikonek o niewielkim rozmiarze.
2. Administracja zastrzega prawo do wycinania lub blokowania nieregulaminowych sygnatur bez informowania o tym użytkowników.

III. Linki Referencyjne (zapraszające):

1. Link zapraszający w obrębie forum może być umieszczony tylko i wyłącznie w podpisie. Link, o którym mowa powinien zostać umieszczony w podpisie w postaci niezamaskowanej czyli takiej, w której użytkownik forum świadomie skorzysta z zaproszenia.
2. Link w postaci zamaskowanej np. Super gra ->klik zostanie usunięty bez wcześniejszego ostrzeżenia.
3. Ponowne ustawienie w podpisie ukrytego linku zapraszającego będzie skutkowało surowszą karą przewidzianą niniejszym Regulaminem

§4. Obsługa Forum i Odpowiedzialność Użytkownika

Każdy uczestnik Forum musi przestrzegać Regulaminu, gdyż akceptuje go z chwilą rejestracji na Forum.

Jeżeli użytkownik nie jest usatysfakcjonowany Regulaminem to nie musi korzystać z forum.

Każdy użytkownik może zarejestrować tylko JEDNO KONTO na Forum. Wyjątki są dozwolone tylko po zatwierdzeniu ich przez Administrację. Jeżeli z jednego IP korzysta dwóch lub więcej użytkowników, należy to zgłosić do Administratora forum. Administracja forum zastrzega sobie prawo do blokowania kont użytkowników, także tych którzy zgłosili korzystanie z jednego IP, jeżeli zachodzi uzasadnione podejrzenie o multikonto. Założenie drugiego konta dozwolone jest tylko wtedy gdy na poprzednie nałożony jest ban stały. Zakładanie nowego konta podczas bana czasowego jest surowo zabronione.


Administracja Forum zastrzega sobie prawo do:

1. Blokowania/usuwania/modyfikacji kont użytkowników.
2. Zamykania/usuwania wątków.
3. Innych działań moderatorskich.

Bez podania wyraźnej przyczyny takiego działania.

[color=#0000]§5. Kary[/color]

a) System kar

Obsługa Forum dysponuje zintegrowanym z forum narzędziem, którym może udzielać ostrzeżenia - standardowe kary na forum.
Użytkownik informowany jest o otrzymaniu ostrzeżenia poprzez Prywatną Wiadomość (PW) oraz poprzez odnotowanie ostrzeżenia w jego profilu na forum.
Otrzymanie określonej ilości ostrzeżeń może doprowadzić do otrzymania bana na forum.

W normalnych okolicznościach bana stałego otrzymuje się po otrzymaniu 10 ostrzeżenia. W wypadku dopuszczenia się wyjątkowo ciężkich przewinień może nastąpić to szybciej.

b) Inne kary:

- Upomnienie - najlżejsza kara, stosowana w przypadku niewielkich przewinień. Traktowana ma być jak zwrócenie uwagi użytkownikowi przez Moderatora. W przypadku ignorowania upomnień użytkownik może zostać ukarany ostrzeżeniem.
- Blokada/usunięcie/przesunięcie posta lub wątku - standardowe działanie porządkowe na forum, które może być związane z nadawaniem ostrzeżeń.Ponowna zmiana/edycja postów ocenzurowanych bądź edytowanych przez Moderatora będzie karana.
- Zmiana/usunięcie/blokada avatara lub sygnatury - standardowe działania porządkowe w przypadku użytkowników posiadających nieregulaminowe avatary lub sygnatury.
- Edycja profilu - działanie porządkowe w przypadku użytkowników, którzy umieścili niedozwolone treści wewnątrz swoich profili.
- Ban na IP - kara nakładana w przypadku wyjątkowo ciężkich i wielokrotnych naruszeń regulaminu forum.
- Wykluczenie z forum - ostateczna i najcięższa kara, stosowana naprawdę w ekstremalnych przypadkach jak np rozprzestrzenianie pornografii, bug-using czy notoryczne łamanie regulaminu mimo wcześniejszych banów.

c) Amnestia (usuwanie ostrzeżeń).
Ostrzeżenie może zostać usunięte przez administratora forum, o ile spełnione są następujące warunki:

- Poprawnie napisałeś odpracowanie w odpowiednim temacie,
- Usuwane ostrzeżenie jest starsze niż miesiąc,
- Użytkownik od otrzymania ostatniego ostrzeżenia wykazał znaczną poprawę w zachowaniu i nie otrzymał kolejnych ostrzeżeń,
- Usuwane ostrzeżenie nie dotyczy sprawy poważnej (,np. gróźb, mocnych wulgaryzmów, łamania regulaminu, multikont) oraz ostrzeżeń za sygnatur/avatara,
- Za dane ostrzeżenie nie udzielono bana na konto (lub bana w wyniku poprzednich ostrzeżeń).

d) Wystawianie kar na Forum:

Spamowanie, floodowanie na Shoutbox'ie - 2 punkty karne
Obrażanie użytkowników lub kogoś z ekipy administracyjnej - 3 punkty karne
Wszczynanie kłótni - 3 punkty karne
Zastraszanie kogokolwiek - 3 punkty karne
Multikonto - 10 punktów karnych
Używanie nicku o treści nieodpowiedniej - 4 punkty karne i nakaz zmiany nicku
Podszywanie się pod któregoś z członków ekipy Administracyjnej - 10 punktów karnych
Omijanie cenzury - 2 punkty karne
Dodawanie linków, obrazków oraz filmów zawierających treści erotyczne lub drastyczne - 3 punkty karne
Wyłudzanie haseł, danych osobowych - 3 punkty karne

Zgłoszenia ostrzeżeń do kasacji proszę zgłaszać w odpowiednim temacie do tego.

Nawet mimo spełnienia tych warunków administrator zastrzega sobie prawo do negatywnego rozpatrzenia prośby.

§6. Odwołania

W przypadku odwołań od ostrzeżeń czy innych działań moderatorskich: w pierwszej kolejności należy skontaktować się z Moderatorem, od którego otrzymało się ostrzeżenie lub podjął decyzję co do której mamy zastrzeżenia i spróbować wyjaśnić sprawę.

Jeśli nie uda się rozwiązać problemu w ten sposób to należy się skontaktować z Administratorem, któremu podlega konkretny Moderator.

W ostateczności można odwołać się do Głównego Administratora Forum, jego decyzja jest ostateczna.

Gdy mamy zastrzeżenia co do pracy Moderatora Forum to: najpierw kontaktujemy się z samym zainteresowanym, w przypadku braku dojścia do porozumienia zgłaszamy się do przełożonego, czyli w tym przypadku Administratora Forum.

Skargę na Moderatora Forum może rozpatrzyć Administrator forum.

§7. Zgłaszanie wykroczeń

W przypadku gdy użytkownik zauważy jakiekolwiek łamanie regulaminu forum, bądź regulaminu jednego z jego działów ma obowiązek zgłosić to w jeden z następujących sposobów:

Wysyłamy do Moderatora zajmującego się danym działem PW, w którym informujemy o problemie.

Regulamin został napisany przez Shoves, dla Forum BloodS-gang.vhn.pl zabrania się kopiowania go bez zgody Autora/Administratora Forum.

Offline

#2 2016-04-02 21:38:27

ambrose
EliteAdmin
Dołączył: 2016-04-02
Liczba postów: 21
Windows 7Chrome 49.0.2623.110

Odp: Regulamin forum.

co

Offline

#3 2016-04-02 21:39:10

scorpioco
Zbanowany
Dołączył: 2016-04-02
Liczba postów: 18
Windows 8.1Chrome 49.0.2623.110

Odp: Regulamin forum.

guwno jeden zero

Offline

#4 2016-04-02 21:40:12

ambrose
EliteAdmin
Dołączył: 2016-04-02
Liczba postów: 21
Windows 7Chrome 49.0.2623.110

Odp: Regulamin forum.

aha

Offline

#5 2016-04-02 21:40:24

quit
Zbanowany
Dołączył: 2016-04-02
Liczba postów: 6
Windows 7Chrome 49.0.2623.110

Odp: Regulamin forum.

PODPIERDOLONY REGULAMIN

Offline

Użytkowników czytających ten temat: 0, gości: 1
[Bot] ClaudeBot

Stopka

Forum oparte na FluxBB

Darmowe Forum
otwarte - warsztaty - rejestracja - bestlife - venzu